Logo unitate administrativ teritoriala
0249 532 321 secretar@primariagostavatu.ro
Meniu
Primăria Gostavatu
Primăria Gostavatu
Primaria
LegislatiePrograme si strategiiRapoarteHotarariProiecte de hotarare Acte utile
Conducere
PrimarViceprimar Secretar generalConsiliul localAparatul de specialitateComisii de specialitate
Organizare
Regulament de organizare si functionareOrganigramaInstitutiiConcursuri
Diverse
DispozitiiConvocariProcese verbaleExpuneri de motiveStare CivilaOferte vanzari terenuriDiverseAnunturi licitatii publice
Galerii foto
Imagini din comuna
Informatii de interes public
Informatii de interes public
Solicitare informatii / Legislatie
Legea nr. 196/2016 - Venitul minim de incluziune H.G. nr. 1154/2021 - modificarea anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 540/2000 privind aprobarea încadrării în categorii funcționale a drumurilor publice și a drumurilor de utilitate privată deschise circulației publice
Transparenta decizionala
Raport de evaluare a implementarii legii nr 544/2001Raport de evaluare a implementarii legii nr 52/2003
Bugete si documente financiare
Bugete Darea de seamaSituatia drepturilor salarialeTransparenta veniturilor salariale conf art 33 din legea 153/2017
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publiceCentralizator achizitii publice > 5000 EContracteAnunturi de interes public
Declaratii de avere si interese
Declaratii de avere si interese 2011Declaratii de avere si interese 2012Declaratii de avere si interese 2013Declaratii de avere si interese 2015Declaratii de avere si interese 2016Declaratii de avere si interese 2017Declaratii de avere si interese 2018Declaratii de avere si interese 2019Declaratii de avere si interese 2020Declaratii de avere si interese 2021Mai mult ...
Formulare tip
Formulare asistenta socialaFormulare secretariat Formulare taxe si impozite
Anunturi de interes public
Anunt privind instituirea taxei speciale de salubrizare si aprobarea Regulamentului privind instituirea si administrarea taxei speciale de salubrizareAnunt inscriere in Registrul de Evidenta a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea si Epurarea Apelor Uzate al comunei GostavatuAnunt cu privire la elaborarea unor proiecte de hotarareOrdinul prefectului privind organizarea audientelor prefectului si subprefectului judetului Olt in anul 2023Programul de sustinere a productiei de tomate in spatii protejate pentru anul 2023Anunt dezbatere publica elaborare proiecte de hotarare - 18.01.2023Anunt nr 79 din 17.02.2023 cu privire la elaborarea unor proiecte de hotarareAnunt nr 3848 privind comunicarea in format electronic cu UAT
POAD 2014-2020
Anunturi
Anunturi
Guvernare transparenta, deschisa si participativa - standardizare, armonizare, dialog imbunatatit SIPOCA 35Modele de cereri si declaratii pentru Programul Tomata 2020ALEGERI LOCALE 2020Formularul digital de intrare in RomaniaRecensamantul populatiei si locuintelor runda 2021
Alegeri locale 2024
Mai mult ...
Monitor Oficial
Monitor Oficial
Minute ședințe publice localeDeclarații de căsătorieDispozitiile autoritatii executiveDocumente si informatii financiareHotararile autoritatii deliberativeProcesele verbale ale ședințelor Consiliul LocalRegulamente privind procedurile administrativeStatutul unitatii administrativ-teritoriale
Contact
Contact
ContactProgram audienteProgram de lucru cu publicul privind solicitarea de eliberare a actelor de identitate
GIS
GIS
e-Guvernare
e-Guvernare

Informații generale

Primăria Gostavățu, jud. Olt

Program: L-V 800-1630

T: 0249 532 321

E: secretar@primariagostavatu.ro

Linkuri Utile

Consiliul Județean Olt

D.J.E.P. Olt

Informații Publice

Achiziții publice

Transparență Decizională

Urgență 112 Urgență 112

Copyright © 2019-2025 DC Tech Solutions, CUI: RO22752241, J28, J28/936/2007

Sinergis este o platformă construită de către DC Tech Solutions, pe baza principiilor din ghidul de digitalizare publicat de către Autoritatea de Digitalizare a României